Kita

Jumat, 15 Februari 2013

Sadar kah engkau hidup ini terasa indah bila kau ada disampingku? sadarkah engkau hidup ini begitu bewarna bila kita terus bersama? dan sadar kah engkau burung burung pun ikut bergembira melihat kita bersama bahagia?

Semenjak kita bersama semua keluh kesah kegembiraan menyatu dikehidupan kita, dunia terasa milik ber2 jika kita selalu bahagia, tapi roda terus berputar, semakin waktu berlalu begitu banyak kita lalui, semakin banyak pula rintangan yang membuat kita memperjuangkan untuk bertahan.  Dan apakah anda akan memperjuangkan ini semua atau anda malah menyia nyiakan waktu ini yang sudah lama kita lalui?
mungkin ku kira kita ini akan bersama selamanya, tapi entah lah, semua kita serahkan semua ke allah dan percayalah allah akan memberikan kita jalan yang terbaik untuk kita semua.
Jadilah yang tebaik untuk dirimu, untuk diriku dan untuk hubungan ini. jadilah laki laki yang sempurna dimata ku. harapan masa depan ku adalah anda. jika anda pergi maka hilanglah sayap saya untuk terbang meraih mimpi mimpi.

0 komentar: